Τάξεις ΣΤ’ και Ε’.
Με αφορμή την Ώρα του Κώδικα, είχαμε κάνει στην τάξη «προγραμματισμό με παιγνιώδη τρόπο», χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Lightbot. Παρακάτω σας παραθέτω τους συνδέσμους για τις δυο εκδόσεις του προγράμματος που κάναμε στην τάξη στην Ελληνική γλώσσα.
Lightbot – Προγραμματίστε παίζοντας!
Σκοπός του παιχνιδιού είναι η καθοδήγηση ενός μικρού ρομπότ. Το ρομποτάκι μπορεί να εκτελέσει μόνο κάποιες βασικές εντολές: μετακίνηση μπροστά, περιστροφή αριστερά ή δεξιά, άλμα και άναμμα μιας λάμπας (που είναι και ο στόχος του παιχνιδιού).
Το παιχνίδι στο πέρασμα των χρόνων εξελίχθηκε και παρουσιάστηκε το Lightbot 2.0. Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση με καλύτερα γραφικά, περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερο ενδιαφέρον!
Προσοχή το πρόγραμμα για να εκτελεστεί χρειάζεται το Adobe Flash Player.